1. РЕЄСТРАЦІЯ БІЗНЕСУ

— Здрастуйте, будь ласка, підкажіть які документи потрібні щоб відкрити свою справу?

— Добридень! Для початку Вам необхідно вибрати найбільш підходящу для Вас форму ведення бізнесу. Якщо ви плануєте здійснювати діяльність як фізична особа-підприємець (ФОП), необхідно подати суб'єкту державної реєстрації лише відповідну заяву. Якщо планується створення юридичної особи, то мінімальний пакет документів для подачі включає заяву та установчий документ юридичної особи.

— Чи обов'язково вносити зміни до статуту в разі зміни адреси юридичної особи?

— Добридень! Загального правила про обов'язкове внесення змін до статуту юридичної особи в разі зміни його місцезнаходження в законі немає. Однак в залежності від конкретних обставин (спеціальні ліцензійні умови, переїзд в іншу адміністративно-територіальну одиницю та ін.) законом може передбачатися обов'язкове внесення змін до установчих документів. Також варто зазначити, що за відповідність установчих документів законодавству засновники. (учасники) несуть відповідальність.

— Чи можливо зареєструвати юридичну особу в Києві, перебуваючи при цьому в Одеській області?

— Добридень! Можливо. З 13 грудня 2015 року Законом передбачено, що прийом документів для державної реєстрації та здійснення державної реєстрації здійснюється за принципом екстериторіальності в межах України. Це означає, що Ви можете звернутися до будь-якого суб'єкта державної реєстрації в зручному для Вас і місті для реєстрації юридичної особи або фізичної особи-підприємця з місцем розташування.

2. ВИКОНАВЧЕ ВИРОБНИЦТВО

— Які документи необхідно подати до виконавчої служби для виконання рішення суду?

— Добридень! Примусове виконання рішень здійснюється на основі виконавчих документів; даному випадку виконавчий лист). Для відкриття виконавчого провадження Вам необхідно подати в орган виконавчої служби заяву про відкриття виконавчого провадження, до якого прикріпити оригінал виконавчого документа. В окремих випадках законом можуть бути передбачені додаткові документи.

— Доброго дня! Протягом якого строку виконавець повинен виконати рішення суду?

— Добридень! За загальним правилом державний виконавець зобов'язаний здійснити виконавчі дії з виконання рішення протягом шести місяців з дня внесення постанови про відкриття виконавчого провадження. В залежності від рішення і конкретних обставин справи, законом можуть бути передбачені інші терміни.

— Не можу домогтися виконання рішення суду! Що робити???

— Добридень! Для ефективного і своєчасного виконання рішення суду необхідно використовувати всі механізми впливу на боржника і правильно організувати роботу з органом державної виконавчої служби. Важливо знати права та обов'язки виконавця і контролювати хід виконавчого виробництва на кожному етапі його виконання. Щоб рекомендувати конкретні заходи, мені необхідно ознайомитися з ситуацією більш детально. Ви можете зв'язатися зі мною по телефону (048)771-74-46, або відвідати мій кабінет за адресою: м. Одеса, Люстдорфська дорога, д. 92/94, офіс 211.

3. ПИТАННЯ ШЛЮБИ

— Як визначається розмір аліментів на дитині в долі заробітку батька (матері)?
— Добридень! Відповідно до ст. 183 Сімейного кодексу України, частка заробітку (доходу) матері, батька, яка стягуватиметься як аліменти на дитину, визначається судом. Якщо стягуються аліменти на двох і більше дітей, суд визначає єдину частку від заробітку. (доходу) матері, батька на їх зміст, яка буде стягуватися до досягнення старшою дитиною повноліття.
Якщо після досягнення повноліття старшою дитиною ніхто з батьків невизначився в розмірі суду. на інших дітей, аліменти стягуються за вирахуванням тієї рівної частки, яка припадала на дитину, що досягла повноліття.
Згідно з ч. 3— 4 ст. 70 Закону України «Про виконавче провадження» з заробітної плати боржника може бути утримано:
— у випадку стягнення аліментів — 50%;
— у випадку відбування боржником покарання в виді виправних робіт і утримання аліментів на неповнолітніх дітей mdash; 70%.

— Яка процедура розірвання шлюбу?
— Добридень! Існує наступна процедура розірвання шлюбу:
— через суд по згоді подружжя.
При подачі заяви на розлучення, Вам потрібно буде також подати такі документи:
— позовна заява;
— оригінал квитанції про сплату державного мита;
— оригінал свідоцтва про реєстрацію шлюбу;
— копія свідоцтва про народження дитини (якщо вона є);

— Яким чином здійснюється поділ майна подружжя при розлученні?
— Добридень! Відповідно до частини 1 статті 69 Сімейного кодексу України, розділу підлягає майно, що належить подружжю на праві спільної сумісної власності. Те є те, що придбано подружжям в період шлюбу. Відповідно до цього, не можна забувати про наявність такої категорії, як речі індивідуального користування, які можуть бути придбані в шлюбі, але спільною власною спільнотою не є..
Інші інші придбані в шлюбі речі підлягають розділу. Однак, в судовому порядку можна визнати певні речі спільною спільною або навпаки приватною власністю, звичайно, за наявності достатніх на підстави. Наприклад, якщо подружжя протягом деякого часу проживало окремо, придбані ними за цей період речі можуть бути визнані приватною власністю.

4. ДЕКЛАРУВАННЯ ДОХОДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ

— Хто подає податкову декларацію про доходи?

— Подавати декларацію за звітний період повинні фізичні особи, які отримували в певний період доходи від особи, яка не є податковим агентом, а також від двох або більше податкових агентів у вигляді видів зарплати, компенсацій. виплат за цивільно-правовими договорами або в зв'язку з трудовими відносинами.

Крім того, податкову декларацію потрібно подавати особам, які отримали доходи з-за кордону, від здачі нерухомості в оренду фізичній особі (не податковому агенту), отримали спадщину або подарунки від родичів не першого ступеня споріднення. /p>

— Яким чином можна подати податкову декларацію?

— Форма податкової декларації а так ж Інструкція щодо її заповнення затверджені Наказом Міністерства доходів та зборів.

Однак зверніть увагу на один важливий момент. Рядки в декларації, що заповнюються, які залишаються порожніми, потрібно обов'язково перекреслювати – щоб ніхто не міг нічого дописати в документ замість вас.

Подати декларацію можна трьома способами:

  • 1. особисто приїхавши до податкового органу;
  • 2. в електронній формі з використанням електронного цифрового підпису;
  • 3. поштою.

Якщо ви вирішили подати декларацію по пошті, то необхідно засвідчити нотаріально ваш підпис. Крім цього, відправлений лист має бути рекомендованим, з повідомленням про вручення та описом вкладення.

Подати декларацію про прибутки в електронному вигляді досить просто – заповнивши спеціальну форму на сайті. Однак для того, щоб заповнене прийняли до розгляду, потрібний електронний цифровий підпис. Щоб її отримати, потрібно звернутися до Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДПС.

— Який перелік документів необхідний при поданні податкової декларації?

— Для подання податкової декларації про доходи необхідно подати такі документи:

  •  заповнена форма податкової декларації з необхідними доповненнями в двох примірниках з згодою на обробку персональних даних;
  •  копії всіх сторінок паспорта, на яких є якась інформація, закордонного паспорта з позначкою про проживання в іншій країні – завірені вашим підписом, а також оригінал документа;
  •  копія ідентифікаційного коду, засвідчена підписом власника (якщо ви посадова особа, уповноважена підписувати звітність);
  •  копія посвідчення постійного або тимчасового місця проживання, підписана вами, або паспорт громадянина іншої країни з нотаріально затвердженим перекладом на українська мова (для іноземців).

Важливий момент: якщо ж цифровий ключ отримує довірену особу, то щоб сторонні особи не мали доступу до ключової інформації, разом з комплектом документів Вам потрібно подати конверти – по одному на кожен носій особистого ключа. Без конвертів документи не приймуть.

Після отримання електронного ключа потрібно укласти договір з податковим органом, щоб він приймав від вас документи в електронному вигляді, закріпивши документ вашим цифровим підписом. Використовувати електронний підпис можна після інсталяції на ваш комп'ютер спеціальної програми.

Квоти на працевлаштування громадян передпенсійного віку

У 2018 році для підприємств, установ та організацій встановлено квоту з працевлаштування громадян, яким залишилося менше 10 років до виходу на пенсію.

читать далее

Верховна Рада продовжила мораторій на перевірку бізнесу

У законі передбачено 4 випадки для проведення позапланових заходів.

читать далее

Верховна Рада ухвалила Закон про лібералізацію системи державного нагляду у сфері господарської діяльності

Законопроект передбачає створення єдиних правил проведення перевірок для більшості органів контролю.

читать далее

Все услуги

Про компанію

Якщо Вам потрібен адвокат в Одесі, якщо Ви потребуєте юридичної консультації – я надам такі послуги.

Грамотна юридична допомога безперечно необхідна для результативної та правильної роботи будь-якого бізнесу. Основою такої юридичної допомоги виступає знання законодавства та застосування його у справі. У процесі ведення підприємницької діяльності можуть виникати різноманітні проблеми, тому Клієнт може звернутися з будь-якого правового питання. Надаю юридичний супровід у сфері нерухомості, господарської діяльності, купівлі-продажу корпоративних прав. Мої послуги можуть бути корисні також при складанні позовної заяви, договірних спорах, представництві в суді. Якість юридичної допомоги забезпечується багаторічним досвідом роботи у різних галузях права та сферах діяльності. Захист допоможе Вам домогтися справедливості в різних життєвих ситуаціях.