Переклад телефонних переговорів

Перекладач, крім письмового перекладу юридичних документів, що виконує роботу по телефону, відповідає за необхідністю на телефонні дзвінки. Кожного разу від нього необхідна повна концентрація уваги і досвід в конкретній галузі знань. Під час роботи з перекладачем по телефону важливо пам'ятати про кілька моментів, щоб гарантувати швидку відповідь і успішну розмову.

Необхідні дії з боку замовника

  • Важливо вести розмову у другій особі, як при безпосередньому спілкуванні. Наприклад, «Ви вже переглянули переклад документа?» замість «Спитайте, чи переглянув чи він переклад документа».
  • На початку розмови необхідно представитися клієнту, який не володіє вашою мовою, і пояснити причину дзвінка.
  • Усний переклад по телефону послідовний. Тому треба розуміти, що при перекладі кожної репліки в самій розмові будуть паузи.
  • Перекладачеві необхідно давати час для перекладу через кожні одну-дві пропозиції або після закінчення окремої думки.
  • У разі необхідності перекладачеві слід надати докладну суть розмови або будь-яких понять: можливо, деякі терміни або поняття не мають еквівалентів мовою перекладу. Краще, якщо такі пояснення будуть дано ще до дзвінка, але іноді це може знадобитися в процесі розмови.
  • Важливо пам'ятати, що розмова веде не перекладач. Його завдання – тільки переклад.
  • Періодично варто запитувати як у перекладача, так і у співрозмовника, розуміють чи вони, що саме ви маєте у у вигляді.

Крім того, що усний перекладач зобов'язаний здійснити повний і правильний переклад:

  • Перекладач не повинен вести сторонні розмови з замовником або його співрозмовником. Він повинен перекладати відповіді обох сторін повністю, нічого не опускаючи.
  • Перекладачеві не слід обговорювати з замовником що-небудь ;, що не має відношення до перекладацького завдання.

Звертаючись до перекладача для переведення телефонних переговорів, пам'ятайте, що і перекладач, та замовник мають один перед одним певні зобов'язання.

Представлення інтересів у суді з корпоративних спорів

Корпоративною суперечкою прийнято вважати конфлікт, що виник на основі утворення юридичної особи, яка має положення «саморегульованого підприємства», а також його керівництва або участі в ньому.

читать далее

Подання інтересів у суді щодо захисту авторських прав

Виняткові права на об'єкти інтелектуальної власності найчастіше порушуються несумлінними конкурентами, і правовласник має бути готовим до захисту своїх законних прав та інтересів.

читать далее

Юридичний супровід будівництва об'єктів нерухомості

Юридичний супровід будівництва об'єктів нерухомості

читать далее

Все услуги

Новини